30 Aralık 2011 Cuma

ÜŞÜYORUM.....

Hiç bu kadar  yakışmamıştı gözlerini yummak Nusaybin....çok kızardım  kepenklerini indirmene....Çocuklar kapatmışken gözlerini senin ne haddine gözlerini açmak.....
Ah çocuk masumiyeti....
Okulda erken bitti dersim çıktım okuldan ....köy arabaları gitmeyecekmiş ilçeye....Elinde kalaşnikof en hakisinden üzerinde yeşiller....öyle ürktüm öyle canım sıkıldı ki.....Benim çocuklarım onların arasında oyunlar oynuyor...benim çocuklarım o silahı hiç yadırgamıyor.....
ahhh ölümün eşitliği.... ahh acının eşitliği.... ahh her iki tarafında ölenlerine şehit demeleri...
dayanamıyorum artık acıda bile taraf olmamıza...
canlılardan ümidi kestim bütün ölüler benim...

NOT: Taraf değilim....Bir insanın ölümü insanlığın ölümüdür anlayışına sahibim....Bunca kötülük bunca günah karşısında yinede tövbe et affederim diyen bir Allah'a, sonsuz inancım var....İnsanları yargılamam...tanınmadan yargılanmak istemem...derdim İNSAN dır. Her dersinde kardeşlik ve birlikte güzelce yaşam üzerine bir şeyler söylemeden dersimi bitirirsem eksik sayarım o dersi....Birilerinin başka ülke hayallerinin kurmadığı zamanlar yaşarız inş.... Ben değiştirdim videoyu....ama o videonun varlığı olduğu gibi...o düşünceye sahip insanların düşünceleri olduğu gibi duruyor.. biz istesek de istemesek de....Yargılamadan anlamağa çalışalım biraz..... dünyayı güllere bezeyecek anlayışa sahip olmak dileğiyle... birilerini farkında olmadan incitmiş , üzmüşsem affola.......

Hiç yorum yok: