1 Nisan 2012 Pazar

AHMET ASLAN/ SADECE SUSARAK ÖZLÜYORUM SENİ

6 yorum:

N.Narda dedi ki...

Değişik bir yorum,sözlerinin hepsini anlayamadım ama anladıklarım çok güzeldi...Sadece susarak özlüyorum seni,tanımadan ne garip..

Cemre dedi ki...

Değişik gerçekten....Kürt müziği çok hoş gerçekten pek bilmezdim yeni yeni keşfediyorum.... Koma Hivron Bablisok dinlemeni de isterm o da hoştur:)

luna sesi dedi ki...

benim kafa bazen epey uzaklara gidiyor.yazdığım yoruma tekrar baktım bir şey anlamadım yani anlatacağımı anlatamadım. zeyneb' i ben çok seviyorum. yavuz hırsız' ı da. hani zeyneb' e kitaplar, şiirler okuyor ya ah ne güzeldi o bölümler...

hayırlı geceler, kafam çok tuhaf...

Cemre dedi ki...

zeyneb'i ve Hırsız Yavuz'u neden sevdiğini anlamıştım:))

kafamız yine iyi dayanıyor bize... e bi de kafamıza sağlık diyeyim o zaman...

tevekkül...

luna sesi dedi ki...

amin, amin, huzur, amin.

ne huzurlusun sen.
kafalara sağlık, valla :)

Cemre dedi ki...

bi de çevreme sormak lazım nasıl huzurlu olduğumu!:))