23 Nisan 2012 Pazartesi

MARDİN-NUSAYBİN-BEYAZSU

Efendim gezme düşkünü değilim desem de son dönem de epeyce gezdiğim aşikar...:) İnsan Mardin de yaşayınca görülmesi gereken o kadar çok yer çıkıyor ki.....inanılmaz güzel bir şehir merkezi ve ilçeleriyle Mardin..... Pazar günü bu eşsiz mekanda idik , gruba uyum sağlayamadığımdan sebep( okey ve tavla bilmem, öğrenmek için de hevesim yok) su üstündeki tahtlarda kitap okudum  ...... ayaklarım suda... başımı kaldırsam cennet böyledir heralde dediğim beyazsu, kafamı indirsem Hermann Hesse'nin satırları .... ne denir herkes görsün herkes bu huzuru tatsın:)




7 yorum:

BeyazKitaplık dedi ki...

Yazın sıcaklığın asfaltları erittiği bir yerde böylesine bir yer gerçekten cennetten bir parça gibi.

Cemre dedi ki...

BeyazKitaplık,

şimdiden yanıyor...mayısta göz açtırmaz artık:( ama ben seviyorum buraları ... böyle nefes alabileceğin yerleri de çok ....

BeyazKitaplık dedi ki...

10 yılını Batman'da geçiren biri olarak sıcaklığı tahmin edebiliyorum. Seviyorsanız ne mutlu sevmeyenler için özellikle yaz aylarında orada bulunmak gerçekten çok zor.

Cemre dedi ki...

öğretmen olduğum için yazın en sıcak zamanlarında burada değilim... şanslıyım yani:)

asabi bakire dedi ki...

Tam kitap okumalık yer ne güzel.Keyifli günler dilerimm

Cemre dedi ki...

aynen.......su sesi ve sayfa sesi...teşekkür ederim ... aynı temenni ile:))

deeptone dedi ki...

mardiin.
çok ilginç ya.
gördüm.
başka ülke gibi.
sanki türkiye değil gibi.
:)
hermann hesse.
eh en sevdiğim.
:)