30 Nisan 2012 Pazartesi

ZEKİ DEMİRKUBUZ/KADER


Zeki Demirkubuz.... ceza vermeli bir daha film çekmeme cezası olabilir belki...... sarstı yine beni.... iyiydim şu sıralar... yerle birim şimdi..... hayat olduğu gibi.... oyuncular gerçek..... Masumiyet filminin öncesini izliyoruz Kaderde........ Masumiyette son'u anlatıyor ama çekim yılı 1997... Kader olayların öncesini anlatıyor çekim yılı 2006...... Önce Masumiyeti izledim ben..... o da çok etkilemişti ama Kader ... ah... kader........Çoookkk rahatsız oluyorum Zeki Demirkubuz'un filmlerinden ama izlemeden de olmuyor... bu kadar hayata yakınlığı hayata eşliği yakalamış yönetmen az bulunur.....


Dvd arkasından:

"Bir çift göz, edalı bir yüz uğruna her şey tükenip yok olurken, aşk avuçlara basılan sigaraların ateşiyle, acı ile, yoksullluk, gözyaşları ve kötülükle büyür.Yuvalar yıkılır, çocuklar öksüz büyür ama masumiyet hiç yitirilmez"




Hiç yorum yok: