26 Mayıs 2012 Cumartesi

3. DİYARBAKIR KİTAP FUARI VE BİZ:))


Bu gün o özel gün. Günler öncesinden gitmeye niyetlendiğimiz kitap fuarı için çıktık yollara kitap sever arkadaşımla.... eee haliyle şehir değiştirecek olunca sabahtan yollara koyulduk... öyle güzel bir hava vardı ki Diyarbakırda. Sıcaktan pişeceğiz diye düşündük ama serin serin esti mübarek rüzgar:)) 5 taneden sonra haram olsun dedim kitap almak:) demez olaydım:) sizlere haram kitaplarımı okuyup paylaşacağım ... artık yorumlarımı okuyup okumamayı size bırakıyorum:))

Aldığım Kitaplar:
1. Ayfer Tunç- Suzan Defter
2. Bilge Karasu- Ne Kitapsız Ne Kedisiz
3. Tahsin Yücel- Bıyık Söylencesi
4. Tahsin Yücel- Mutfak Çıkmazı
5.  Dostoyevski-Yeraltından Notlar
6. Tezer Özlü- Çocukluğun Soğuk Geceleri
7. Dücane Cündioğlu- Bir Babed İşçisi
8. Dücane Cündioğlu- Hz. İnsan
9. Birhan Keskin- Y' ol
10.  Hatice Meryem- Sinek Kadar Kocam Olsun Başımda Bulunsun
( not: Son kitap günün anısına arkadaşımla ortak aldığımız kitap:))

Allahım kitapları var eden zihinler yarattığın için sana teşekkür ederim:))

Kendi alanımla ilgili olanları yazmadım... 


9 yorum:

kitap eylemcisi dedi ki...

keyifle oku:)

N.Narda dedi ki...

:)))))

Cemre dedi ki...

kitap eylemcisi,
teşekkür ederim.. hep birlikte nice güzel okumalara:))

N. Narda,
İsmail Pelit'e bakındım ama gözüme çarpmadı... bide seninle kitap okumak biraz korkuttu... geride kalırdım:)))göz ucuyla aradım yani...:)

delikitap dedi ki...

Çok güzel kitaplar almışsın. Keyifle okumanı dilerim. En sondaki duanıza kalpten katılıyorum :)

Cemre dedi ki...

teşekkür ederim:) kitaplar olmasa ne yapardık değil mi?:)) şükrediyorum elimizden alınmasın bu nimet diye...

BeyazKitaplık dedi ki...

Çok güzel kitaplar, keyifli okumalar...

Cemre dedi ki...

Beyaz Kitaplık,

Çok teşekkür ederim... kitapları alırken çok keyif aldım okurken de alırım inş.:))

flzpink dedi ki...

Kitaplar kitaplar..:)
İyi okumalar.
Bilge Karasu'nun bir iki kitabı var, zamanında almışım ama pek hevesli olamadım okuma konusunda..Sizin aldığınız nasıl bakalım..

Cemre dedi ki...

Teşekkür ederim:)

Bilge Karasu ismini çok duyuyordum ... Böyle merak ettiğim yazarların 1 tane kitabını alıp bana uygun olup olmadığına karar veriyorum.. bakalım ne düşündürüp ne hissettirecek...