27 Haziran 2012 Çarşamba

YAZ TATİLİ...


İki aylık tatil sürecim başlıyor yarın....İlk durak Bursa....Üniversiteyi okuduğum şehir ...sonrasında da bir çok şehre gideceğim....Mesela hiç görmediğim İzmir'e...çok sevdiğim İstanbul'a....hiç sevmediğim:) halde içinde çok değerli arkadaşlarımdan dolayı İzmit'e ve daha bir kaç şehre... en güzeli de sanırım Ramazan içerisinde olacak....hiç heyecan hissetmiyorum..bu durum biraz kızdırıyor beni.. heyecanlı, hevesli, mutlu tiplerden olmak istiyorum ben de...Bugün yaz kitaplarımı da seçtim...Underground 647 sf ve ağır ilerlediği için daha epeyce elimde olacak ..Onun haricinde ise 3 kitap seçtim

1.Barış Bıçakcı/ Sinek Isırıklarının Müellifi
2.Alper Canıgüz/Oğullar ve Rencide Ruhlar
3.Herman Hesse/Gertruh

Bloguma daha seyrek girerim diye tahmin ediyorum..Şimdiden herkese huzurlu, güzel bir tatil diliyorum...

12 yorum:

luna sesi dedi ki...

Güle güle git, güle güle gel inşallah... :)

Engin Zahid dedi ki...

Herman Hesse/Gertruh bu romanını okumadım. Okuduğunuzda paylaşımlarınızı beklerim:)

Cemre dedi ki...

canım luna inşallah :))

Cemre dedi ki...

Engin Zahid,
Herman Hesse'den 2 kitap okudum. bunu da okursam 3 olacak...bütün kitapları var ya kitaplığımda...seçkin ilan ediyorum kütüphanemi:)))

okuyunca mutlaka paylaşırım:))

N.Narda dedi ki...

Napçen hatun, Türkiye turuna mı çıkıyon:))

İzmir'de bana da beklerim.

İyi gezmeler o zaman.

gonca keskin dedi ki...

merhaba, Hermann Hesse Boncuk Oyunu 'nu okudunuz mu acaba ? yorumlarınızı öğrenmek isterim, İzmir'den selamlar..umarım İzmir'de güzel vakit geçirirsiniz.

Cemre dedi ki...

N.Narda,

Aynen...dalga geçiyorum zaten kendimle...tv lerdeki gezi programları gibi oldum diye:))

İzmirde bir arkadaşla tatil için geleceğiz ...3 günlük...eğer uygun bir zaman yakalarsam neden olmasın:)))

teşekkürler:)

Cemre dedi ki...

gonca keskin,

teşekkür ederim, İzmir hep merak ettiğim bi şehirdi...artık bu yaz göreceğim çok şükür:))

Boncuk Oyunu kitabını bilmiyorum açıkçası bende hemen hemen bütün kitapları var Hesse'nin.. bilmediğim yerden sordunuz:))

çalıkuşu dedi ki...

İzmiri çok seveceğine eminim. ben de istanbulu gördüm ilk kez ve çok sevdim :)

Cemre dedi ki...

calıkuşu,

yarın geçyorum İzmir'e..methini duyuyorum...umarım beğenirim:))İstanbul...canım şehir...ben yılda en az 2 kere görmezsem dayanamıyorum:))

deeptone dedi ki...

iyi tatiller.
:)
tatile çıkınca keyiflenirsin.
:)
hermann hesse en sevdiğim yazardır.
gertrud da iyi.
ama bak bozkırkurdu boncuk oyunu ve sidartayı da unutmaaaa.
:)

Cemre dedi ki...

deeptone,

teşekkürler...öyle oldu hakikaten:))

benim de favori yazarım Hesse:)) Siddhartha'yı okudum ve Narsiz ile golman'ı... harika kitaplar gerçektenn.