11 Eylül 2012 Salı

AVATAR VE BİLMEM KAÇ BOYUT:))




Yaz başı uğradığım şehirlerden biri de İzmitti. İzmit benim ilk çalışma hayatına başladığım yer...ilk kez "öteki" lerle buluştuğum....o günlerde yüzümdeki ifade ya şaşkınlık yada kederdi.. zaten alışana kadar sadece işe gideceğim zaman uyanıyordum:))..çok zor bir başlangıçtı...ama şimdi hep diyorum eğer orada 3 yıl kalmasaydım insanlara bakışım çok sığ olacaktı... kazanımları, sıkıntıları kadar büyük olan bu şehri çok önemsiyor ama pek sevemiyorum....İzmit'in en güzel yanı bana güzel dostluklar vermesi.. o dostların en güzeline gittim ben işte.... 2 gün misafir etti beni...Avatar' ı çok sevdiği için yepyeni, son teknoloji televizyonlarında izletti bana da....blogta filmi  yazmamı istedi baktı benden ses çıkmıyor:)) Avatar açıkçası ilgimi  çekmeyen bir filmdi..çıktığı dönemdeki kayıtsızlığım sonra da sürdü epeyce.....bilim kurgu filmlerini pek sevmiyorum çünkü....sevgili arkadaşım izletince ben de izlemiş oldum.. neye değer veriyorsan ona göre yaratıyorsun alemini sanırım...eğer hep sahip olmaksa amacın yıkıcı oluyorsun ama değer ekseninden bakıyorsan mücadeleci oluyorsun, güzeli korumaya dair daha güçsüz dahi olsan da...bende bıraktığı temel düşünce bu filmin....kutsal öğelere atıfta hoştu ayrıca...Gelelim 3 boyuta:)) gözlükleri takıp kuşlarla ilgili bir animasyon izleyince fark ettim ne hoş bir şey olduğunu bu boyutluluğun:)) efendim sanırsın kuşlar tepemizde uçuşuyor....o kuşlarla o güzel insanı selamlarım:)

5 yorum:

hülya dedi ki...

A.S Efendim uzun bir aradan sonra aslında umudumuzda azalmışken bende kutsal olanın en kutsalına yolculuğunuzu nihayete erdirmenin arefesinde... beklemezken tıpkı doğum günümde yaptığın sürpriz gibi adı üzerinde beklemeden gelen hoş bir sürpriz oldu tıpkı ara ara dönüp okuduğun notun gibi hülasa seviyorum seni

hülya dedi ki...

A.S. efendim bekleriz her daim ben bu yorumu ikinci kez yazmanın müzdaripliği ile aynı ifadeleri tekrarlayamadan hülasa sevildiğinizi bilmeniz dileğiyle...

Cemre dedi ki...

:)) kalp kalbe diyeceğim ben de...iki yorumunda geldi merak etme... hep selamlaşalım:)))

deeptone dedi ki...

iyi olmuş bak gitmen.
3d keyif ya.
:)

Cemre dedi ki...

deeotone,

hakikaten keyifmiş:)