14 Eylül 2012 Cuma

DAVİD FİNCHER/ SE7EN


Mustafa Ulusoy'un hazırlayıp sunduğu Film Şeridi programı vardı bir zamanlar...Orada görmüştüm ilk kez SE7EN'i...TRT de izledim yine geçenlerde:)) Son zamanlarda TRT'yi övmekten bir hal oldum... ama hakikaten esaslı filmler yayınlıyorlar...filmin bir noktasına kadar dedim ki sıradan bir seri katil filmi... ama öyle bir nokta oldu ki.. donup kaldım.. acaba filmin bu noktadan sonra seyri nasıl olacak demekten kendimi alamadım.. ve finali çok etkileyiciydi..... insanların artık çığırından çıktığı , kayıtsızlığın son raddede yaşandığı şu zamanları çok güzel işlemiş yönetmen.... bir yerde şöyle bir cümle geçiyor...." İnsanların sizi dinlemesi için omuzlarına dokunmanız artık yetmiyor, balyozla vurmanız gerekiyor"... hemen izleyin ....




Hiç yorum yok: