5 Kasım 2012 Pazartesi

BARTABAS/ŞAMAN


Şaman filmini hiç duymamıştım...Tavsiye üzerine izledim...Öncelikle görsel ve işitsel bir şölen olduğunu söylemek istiyorum.....Biri şaman, diğeri keman virtüözü iki kaçak var ayrıca atlar ve kış mevsiminin bütün hırçınlığında bir doğa... İşte bütün bunların sonucunda özgürlük, mücadele, sanat, mistik değerler gibi alabildiğine yelpazeli bir film çıkıyor karşınıza....Filmin afişini beğenmediğim için ve bana dekalog man' imi:)) anımsattığı için başrolün fotosunu koydum:) Ayrıca yönetmenle ilgili nette ne var ne yok diye karıştırırken çok güzel bilgilere ulaştım... Bartabas'ı neredeyse filminden daha çok sevdim...:)2006 da Türkiye' ye gelmiş.. Zingaro Tiyatrosu'nun sahibi kendileri..Zingaro tiyatrosu dans, opera, tiyatro ve biniciliği anlatan çalışmalar yapan bir tiyatroymuş...Nette Zingaro ve Bartabas yazıp görseller butonuna basınca müthiş kareler çıkıyor karşınıza...Türkiye' ye gelince sormuşlar ayrılınca bu ülkeye dair ne kalacak aklınızda.. cevabı şöyle olmuş.."Allahım Yarabbim ya...” lafı.:))) Röportajın tamamını  okumak isteyenler için ki şiddetle tavsiye ederim link...Bartabas...








2 yorum:

deeptone dedi ki...

hımmmm bilmiyodum izleyim.
:)

Hatice dedi ki...

vay be senin bilmediklerinden bilmek :))