27 Kasım 2012 Salı

MÜGE SANDIKÇIOĞLU/ DİŞ İLE DÜŞ ARASINDA


"Ergenliğini, onlarca baskı yüzünden olgunluk dönemi gibi yaşayanlar, olgunluğa eriştiğinde ergenlik yaşamaya başlıyor" cümlesini Gizem' in blogunda okuyunca mest olmuştum..Bu nasıl tespit arkadaş demiştim..:))Sonra öğrendim ki  bu kitabın yazarı çok içten, yazmaya tutkun bir hanımefendi:) Twitter üzerinden tanışıp, görüştük..:).Bu da hayatımda bir ilktir.... bi kenara yazayım bunu... yok yok twitıra yazayım:)) Diş ile Düş Arasında ben' i  ve "biz" dendiğinde ne kadar insan varsa hepsini içine alan, hayatta karşılığı olup anlamı olmayan "ya hep ya hiç " felsefesine inat, insanın dengeli olabileceği ama sınırlarda da olabileceği vaadinde bulunan bir kitap...ve yaşanmışlığını, denendiğini hissettirerek....Kendisi ile etrafı arasında bunalmış ve  geniş bir meydana  çıkıp nefes almak isteyenlere özellikle tavsiye edilir...

Not: Dün akşam, bu kitabı hediye ettiğim arkadaşla  kitap üzerine hasbihal ederken, hani hep konuşuyoruz ya  dedi: " Çok ama çok sevesim var. Kaliteli bir sevgi sunacağımı bilmenin güveniyle açtığım kalp kapılarımı, bunu anlamayacak insanların kapamasını istemiyorum; yani o kadar da cömert değilim"... kitabın bunu konuşmuştuk, bunu hissetmiştik dedirten bir tarafı var hakikaten:)
.
Kitaptan Seçtiklerim:

"İncinmişliğimin telafisini yapabilecek kişilere bile ruhumun gözlerini kısarak bakıyorum."

"İnsan kendi için doğru olan herşeyi sever mi?"

"Anlayış tükettirilen bir meziyet"

"Kabul gören yönlerim kuma nüfuz etmeli, kabul görmeyen yönlerim denize geri dönmeli sakince"


9 yorum:

N.Narda dedi ki...

ben de bunu sevdim :"Kaliteli bir sevgi sunacağımı bilmenin güveniyle açtığım kalp kapılarımı,"

çalıp çevirip kullanabilir miyim bu sözü?

bir de Müge İplikçioğlu vardı di mi :)

Hatice dedi ki...

Valla soralım Müge Hanım'a..kullanabilir miyiz bu çok sevdiklerimizi:) bilmem var mı? bak şimdi kim acaba:))

N.Narda dedi ki...

müge hanım da izmirli galiba, bloguna şöyle bi göz attım, geniş zamanlarda dalarız :)

Hatice dedi ki...

Evet İzmirli...gevrekten de bahsediyor kitabında:)ben de pek inceleyemedim blogunu..dalalım:)

Kitap Eylemi dedi ki...

istiyorum ben de , aklımda olan kitaplardan , teşekkürler paylaşım için:)

Hatice dedi ki...

Kitap eylemcisi,

artık kaç yüzüncü kitabın olur bilmiyorum...maşallah..:)

Kitap Eylemi dedi ki...

inş çok bininci olur inşallah:)

Müge dedi ki...

"Genç işte!" denmesine o kadar karşıyım ki gençliğimden beri... Şu an 48 yaşımdayım ve hâlâ da karşıyım. Çünkü "genç" denip tıfıl ya da toy yaftası takılanlar, birçok "sözde olgun"a binnn beşşş yüzzz basar!!! Senin gibi...
Şu seçtiklerin ve üzerine yaptığın yorumlar... Çoook güzel... O derin anlayışın için hem tebrik hem teşekkür ederim sana Cemre'cimmm :)

Ayrıca yorum yazan diğer güzelliklere de kocaman sevgiler benden!! Evet, İzmirliyim... O cümleyi de kullanabilirsiniz tabii ki :)
Evet bir de Müge İplikçi var...
Başka soru?? :))))

öperim hepinizi <3 <3 <3

Hatice dedi ki...

Müge Hanım:)Ben teşekkür ederim bu güzel sözler için:) başka sorularımız olmaz mı? başka kitaplarınız da cevaplarını bulacağımız:)