23 Şubat 2013 Cumartesi

MAHMUT MUHAMMET TAHA/ İSLAM'IN İKİNCİ MESAJI


İyi bir atlayış gerçekleştirmek için geriden süratle koşup gelen sporcu kitap okurken aynı yöntemi kullanıyor mudur? Nerden çıktı değil mi bu soru. Ben onların yöntemini uyguladım çünkü. Sayfalar ilerledikçe yarış havasına girdim. Olmadı dedim. Geriye dönmeli güçlü bir atlayış için geride olmayı kabullenmeliyim dedim. Geriye gittikçe zayıf atlayışlarım oldu. Şaşırmadım zaten neyi yarış havasında yapmayı başarabildim ki şu hayatta. Neyse efendim bilgi biriktirmek değilse bir kitaptan beklentiniz ve her sayfada yazara 'haklısınız' demek değilse amacınız okuyun bu kitabı. Okurken zorlandım ama okuduğum için çok bahtiyarım. İslam'ı ezber ve tekrarın ötesinde ele alan bir kitap. Akıp gitmiyor okurken, hayaller de kurdurmuyor. Zihin kaşıntısı oluşturuyor şimdiden uyarayım. Kitap bittikten sonra ne var ne yok diye sitelerde gezinirken Murat Menteş ile karşılaşmak güzel oldu, o da okumuş:)) Linki tıklayın okumak için Melek de Ayrıntı'da Gizli

Kitaptan Seçtiklerim:

"Demokrasi yanlış yapma hakkıdır"

"İnsan başkasına ait olanın kendisine ait olduğu iddiasında'zalim'dir"


2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu aralar böyle kitaplar okuyamıyorum, her şey çok kötü, düşünmek bile n.narda

Cemre dedi ki...

Benim okumam da kendimi çok zorlamamla alakalı...yorumunu görmek güzel...bu ara blog tembelliği yaşıyorum...canımı sıkıyor bu durum....