4 Ocak 2015 Pazar

JOSE SARAMAGO/ GÖRMEK



Ne berbat hava diye başlayan kitabımı berbat bir havada bitirdim. Sanırım kış yada yaz mevsimi fark etmeksizin havanın açık olmasını istiyorum.Birileri bana her şeyi olduğu gibi kabul etmem gerektiğini öğretemedi gitti. Neyse ki kitaplar var Görmek gibi. Kitapla ilgili ne yazayım derken  kitabı anlatan bir görsel geldi aklıma. Birileri çıkmaz sokaklardan bir dünya inşa ederken diğerleri ise bir yolu olmalı diyor bana da sormak düşüyor bir gün değerlerin üstüne bir siyaset inşa edilir mi ve bir gün değerler siyasetin ezemeyeceği, yıkamayacağı kadar sağlam yaşanabilir mi!



6 yorum:

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

"Görmek" romanı bir anlamda "Körlük" kitabının devamı gibidir. Saramago eşsiz ironisi ile baskıya karşı umudun her zaman varolacağını savunur. Kitap hakkındaki yorumlarınızı da bilmek isterdim.
Saygılar.

Hatice dedi ki...

yorumlarınız için teşekkür ederim. Ben de yazmak isterdim ama yazmak zor bu ara:)

deeptone dedi ki...

heeeey ama gördün müüüü yaaaaa :)

knownow dedi ki...

Güzel kitapdır.
adamzeka.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

enerjılerımızın yukselmesı gunun ısıgı ve kıtaplar..az kaldı dıyelım...sevgıler

www.kuzununannesi.com

Tuğba dedi ki...

Blogunuz çok güzelmiş :) Takibe aldım ben de bloguma beklerim http://okuugit.blogspot.com.tr/ sevgiler...