22 Mart 2020 Pazar

RUBEN ÖSTLUND/ FORCE MAJEURE

Turist filmini TRT 2'de izledim. Meşhur çığ sahnesi bitmiş tehlike geçmiş sis aralanmıştı. Doğa sakinleşmişti ama insanın her an şekil almaya gebe iç dünyası hareketlenmişti. Rutinlerimiz kırıldığında çırılçıplak kalıyoruz. Sakladığımız ne varsa ortaya dökülüyor. Film özetle bir karı kocanın çocuklarıyla gittikleri kayak tatili esnasında -kadın ve erkek rolleri üzerinden- iyi bir sınavdan geçmelerini konu ediyor. Ben sevdim. İnsana ben olsam ne yapardım dedirten filmleri seviyorum. Tavsiye ederim.

                                                            

2 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

çok beğenmiştim ben de bu filmi. baya bir zaman oldu
izleyeli. o çığ sahnesi zaten insanı bir anda vuruyor.

Hatice dedi ki...

Kesinlikle vurucu. Çığın altında adam kalmış oluyor aslında.Teşekkür ederim yorumunuz için.