1 Haziran 2012 Cuma

MEHMET ANIL- BİTİK


Vurulduğum cümleler oldu... Tespitler oldu işte tam da bu aradığım dediğim. Ve insan. Saçma sapan hallerimiz. Başkasında görünce ağzımı kocaman açıp bi ton laf ettiğimiz hallerimiz. Her eylem kendi içinde tutarlıdır ama biz nedense insanları amansız bir değerlendirme yarışı içerisindeyiz. Bir de güzelliklerden ziyade açık arama, şaşırma tutkumuz var maalesef. Bir adamın taa baştan  amacına ulaşmayacağı belli bir eyleme başlamasıdır özetle Bitik. Karısına yeniden aşık olmak isteyen bir adamın çarpık, saçma ama  kendince mantıklı! bir serüveni. O konuşurken, yani içindeki girdaba şahit oldukça kahramanla bir bütünleşme oluyor. Bende de bitmişlik duygusu oluşturmadı değil hani....Böyle kitapları seviyorum neden mi ? Bana insanı, yaşamı anlamak yerine  daha doğrusu anlamlandırmak yerine herşeyi olduğu gibi kabul edilmesi gerektiğini ve herşeyin yaşanabileceğini gösteriyor. Daha az şaşırıyorum artık daha az kesinlikle.. İnsan varsa tuhaflık yok!!!! Buluşun derim bu kitapla da...

Kitaptan Seçtiklerim:

"Mekanlar eski duyguların gizlenip bekleştiği yerlerdir."

"İnsan her fikre alışır bir kez dile getirilsin yeter"

Not: Kitaplığım çöktü:( sevindirici yanı kitaplarım zarar görmedi...





2 yorum:

N.Narda dedi ki...

Kitabı not ettim, bu bir.

Güldüm kitaplığının haline ama kendiminkinin de böyle olmasından korkuyorum aslında, bu da iki.(Bu iyi bir şey,daha büyük bir kitaplığa ihtiyacın var demek ki)

Çöken kitaplık olsun Cemre'cim, yeter ki okuma isteğimiz çökmesin :)

Hatice dedi ki...

O gün çok yorgundum ben evde değilken çökmüş.. fark etmedim arkadaş odaya gelince fark etti:)kitaplarıma düşkünlüğümü bilen arkadaşım tepki vermediğimi görünce şaşırdı... çökmesi nedense güzel şeyler hissettirdi:))))

Aynen.... okuma isteğim çökmesin o zaman gerçekten çok kötü olur.. Allah korusun:)