25 Ekim 2011 Salı

MUSTAFA NECATİ SEPETÇİOĞLU/ DÜNKİ TÜRKİYE SERİSİ



Tarihle ilgili aklımdaki en esaslı serilerden biridir . Dünki Türkiye Serisi... Lise yıllarına kadar dayanır tanışmışlığımız....Arkadaşım babasının kitaplığından alır ben bitirdikçe diğerini getirirdi.... 4.  kitaba kadar okumuştum o zamanlar.... Sonra ne zamanki para kazanmaya başlayıp kitaplığımı oluşturmaya başladıktan sonra almıştım bu seriyi... Ama serideki kitapları arka arkaya hiç okuyamadım şimdiye kadar... Hedefim yıl sonuna kadar bu seriyi tamamlamak.... Edebiyatla tarihin nasıl örtüştüğünü, gayretle maneviyatın birlikte neler yapabileceğini gösteren özel bir serii...Alpaslanın çocukluğundan başlar ...... Selçuklu , Osmanlı derken , İstanbul' un Fethine kadar gelir... İlk kitabımız Kilit le başladım yolculuğa....Sanırım 3. okuyuşum... belki de 4.        :))) Yıl sonuna kadar hedefim ilk 8 kitap... kalan 4 tanesini de 2012 de artık :)))İnşallah tabiii....


1. KİLİT
2. ANAHTAR
3.KAPI
4. KONAK
5. ÇATI
6. ÜÇLER YEDİLER KIRKLAR
7.BU ATLI GEÇİDE GİDER
8.GEÇİTTEKİ ÜLKE

3 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

çok merak ettim şimdi, Tarih okumayı da ayrı bir severim , umarım yakın zamanda okuma şansı bulurum....

Hatice dedi ki...

inşallah.... bu çok özel bi seri ama pek bilinmez...:))

Adsız dedi ki...

Kilite öğretmen tavsiyesiyle başladım ve çok beğendim serinin diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.Tarih anlatırken sıkmıyor ve uslubu çok iyi herkese tavsiye ederim.